magnetisch keukenhulpje

Om gelijk met de keukendeur in huis te vallen, kwam ik laatst op Instagram deze geweldige uitvinding tegen. Ik moest het hebben, ben nu net een man want man man man wat is dit ingenieus en mooi te gelijk. Goed jullie begrijpen het al ik ben enthousiast, over een leren handdoeklus met magneet van handles and more


Deze leren handvat want daar lijkt het in eerste instantie op, is voorzien van magnetische sterke ringen waar tussen je dus een theedoek of een handdoek klemt. Zelf vind ik het ook leuk en praktisch te gelijk om er telefoonlijsten, tekeningen en of andere dingen tussen te klemmen.


De handdoeklus is er in 9 verschillende leersoorten verkrijgbaar en je kunt kiezen tussen 3 kleuren schroeven, ik heb gekozen voor de kleur cognac omdat dit natuurlijk heel mooi bij de petrol achterwand van de keuken past.



Ik ben er heel blij mee, ik blijf het zeggen, GENIAAL

Reacties

Een reactie posten